środa, 16 maja 2012

Zayn


Jesteś fanką One Direction. Twój ulubieniec to Zayn. Mieszkasz w Londynie.
Pewnego dnia nudzi ci się, więc wchodzisz na twittera i wysyłasz tweeta do Zayna: 'Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?'
Widzisz,że jest aktywny, bo napisał jakiegoś tweeta, ale tobie nie odpisał. Pewnie nawet nie zauważył.. Miliony osób do niego piszą. Tracisz nadzieję,że akurat ciebie zauważy.
Parę tygodni później idziesz na urodziny do przyjaciółki. Przed wyjściem mówi ci,że będzie na imprezie ktoś specjalny. Nie wiesz kto to, ale i tak się cieszysz. Gdy przychodzisz, nic niezwykłego nie rzuca ci się w oczy. Po chwili słyszysz za sobą głos. Wszędzie byś go poznała.
- Tak, wierzę.. - to Zayn Malik.
- Ale co? - pytasz i odwracasz się zdezorientowana.
- Odpowiadam na twoje pytanie. Tak wierzę..
- W miłośc od pierwszego wejrzenia.. - mówicie wspólnie.
- Ale..ale skąd wiedziałeś,że to ja? - pytasz.
- Twitter, facebook.. Masz bardzo fajnych znajomych.. Tak się dowiedziałem. I nie żałuję - podchodzi do ciebie bliżej.....


_____________


krótki, ale to za karę! Bo nie dajecie komentarzy ;P
ej no serio, dużo czasu nie zajmuje napisanie kilku słów..

3 komentarze:

  1. dobra, piszę komentarza :D
    zajebiste masz te imaginy ♥
    mój brat mówi że masz talent [ nie pokazywałam mu +18 :D ]

    to ja z tt @KamilaRoses

    OdpowiedzUsuń
  2. krotki, ale zajebisty! ♥♥

    OdpowiedzUsuń