wtorek, 15 maja 2012

Louis

Wybierasz się na comiesięczny obchód sklepów. Wchodzisz już do któregoś z nich i idziesz do działu z męską odzieżą. Wybierasz koszulę w kratkę i szukasz koszulki w paski. Nie mogłaś się zdecydowac, którą wybrac, gdy już znalazłaś parę.
-Hmm, w tej będziesz ślicznie wyglądac..- usłyszałaś za sobą i zobaczyłaś chłopaka w koszulce w takie paski, jakie ci polecił. Dopiero po chwili go skojarzyłaś.
- O mój Boże! Louis Tomli..- zakrył ci usta dłonią.
-Tak,tak, ale proszę cię.. nie krzycz.- uśmiechnął się.
- Okej, przepraszam. Po prostu jestem w szoku. Pierwszy raz rozmawiam z kimś sławnym.
-Rozumiem. To jak się nazywa dziewczyna,której podobają się koszulki w paski?
-Jestem [twoje imię]. A dlaczego taka gwiazda, jak ty właśnie ze mną rozmawia?
- Bo widziałem, że nie umiesz wybrac, a ja bardzo chętnie pomagam.- wyszczerzył się.- Właściwie to obserwowałem cię odkąd weszłaś do tego sklepu i znalazłem powód, by zagadac do ciebie.
-O matko, sam Louis Tomlinson mnie śledził! - zaśmiałaś się - Cóż za zaszczyt..
-Nie śmiej się. Wydajesz się bardzo fajną osobą..-poczułas motylki w brzuchu, zwłaszcza dlatego, że powiedział to takim głosem..
- Yyy, to ja pójdę to przymierzyc - powiedziałaś, biorac koszulkę w paski.
- Poczekam..- znowu powiedział to tym swoim seksownym głosem. Zrobiło ci się gorąco, więc bez słowa poszłaś do przymierzalni. Po chwili ktoś wszedł za tobą.
-Tutaj zajęte, nie widac?- odwracasz się gwałtownie. To nikt inny, tylko Louis.
- Przepraszam, musiałem.. - mówi i łapie cię w talii, po czym przyciąga do siebie i zaczyna całowac. - Za to też przepraszam..- znów cię całuje. - I za to też.. - mówi z uśmiechem.
- Ćśśś.. nie przerywaj - obejmujesz go za szyję i całujesz. 


_____________

dooobra, to ostatni na dziś :D
no i weźcie skomentujcie tego +18, bo dziwnie sie czuje,że tylko 2 osoby hah xDD

2 komentarze:

  1. TEN NAJLEPSZY ;dd

    OdpowiedzUsuń
  2. O i jest Louis świetny wiesz najbardziej podobają mi się nie wiem dlaczego xD Ach w tej przymierzalni znów ukazuje się twoja zbereźna natura haha :P
    NO TERAZ MAŁY APEL DO LUDZI
    komentujcie i nie wstydźcie się że czytacie ( i pewnie nie macie 18 lat )autorka się starała xD

    OdpowiedzUsuń