poniedziałek, 14 maja 2012

Zayn


Londyn. Dziś premiera płyty 'Up All Night' One Direction. Jesteś przeszczęśliwa,bo to twój ulubiony zespół. Po szkole od razu biegniesz do empika,żeby ją kupic. Przeszukujesz wszystkie półki. W końcu ją znajdujesz. W ogóle są wszystkie edycje:normalne, yearbooki, limitowane z wszystkimi chłopakami osobno. Nie wiesz, na którą się zdecydowac.
- Ja bym wybrał tą - słyszysz kogoś za sobą i widzisz,że palcem wskazuje na okładkę z Zaynem. Odwracasz się i widzisz przed sobą prawdziwego Zayna Malika.
- Oh my fuckin' Zayn! - gapisz się na niego - To naprawdę ty? Cholera, serio?
- Tak, Zayn Malik - uśmiecha się.
- Ja, ja, ja.. - zaczynasz się jąkac.
- Dziewczyno, oddychaj spokojnie, to zaraz ci przejdzie - łapie cię za ramiona.
- Jezu! Za dużo emocji, jak na jeden dzień.. - odzywasz się w końcu.
- O, odzywskałaś już normalny głos. To jak się nazywasz?
- [t.i.] i jestem Waszą wielką fanką.
- Tak, to już wiem. - zaśmiał się.
- Więc..mówisz,że mam kupic tą płytę? - bierzesz do ręki tą z okładką z Malikiem.
- Jeśli mnie lubisz..
 - Ja lubię was wszystkich.. Ale no nie powiem..jesteś przystojny - uśmiechasz się.
- Dziękuję.
- No nie mów,że nie wiedziałeś.
- Niecodziennie słyszy się taki komplement od tak pięknej dziewczyny.. - patrzy ci w oczy.
- Ej,no Zayn.. Nie gadaj, ja piękna? - rumienisz się.
- Tak, bardzo.
- Przestań..
- Mam przestac mówic prawdę? Naprawdę jesteś piękna i masz cudowne oczy.
- Okej, dziękuję. Skończmy ten temat.
- Dobrze, a dasz się gdzieś zaprosic?
- Jak powiem nie, to nie dasz mi spokoju?
- Będę za tobą łaził aż się zgodzisz.. - zaśmiał się.
- Więc dobrze, tylko kupię tą płytę, okej? - podeszliście razem do kasy. Wyjmowałaś właśnie portfel, ale Zayn był szybszy i zapłacił za płytę. Ekspedientka dziwnie się na was popatrzła, a ty nic nie powiedziałaś tylko uśmiechnęłaś się lekko sama do siebie. Wyszliście ze sklepu.
- Dlaczego to zrobiłeś?
- Ale co?
- Kupiłeś mi waszą płytę..
- Po prostu chciałem byc miły - uśmiechnął się. Poszliście do kawiarni, dużo rozmawialiście. Później Zayn odprowadził Cię do domu.
- Dasz mi na chwilę twoją płytę? - zapytał, a ty wyciągnęłaś ją z torby i podałaś mu. Zaczął coś na niej pisac markerem. Zastanawiałaś się, co tam pisze, bo jak na zwykły autograf, to to było za długie.
- Przeczytaj dopiero wtedy, gdy będizesz w swoim pokoju..
- Okej - uśmiechnęłaś się - to ja muszę już iśc.
- Do zobaczenia mam nadzieję [t.i.]. - pocałował cię w policzek.
Uśmiechnęliście się do siebie i poszłaś do domu. Kiedy tylko weszłaś do pokoju, zaczęłaś czytac, co napisał Zayn na płycie.
"[T.I}, jesteś piękną, cudowną osobą.Gdy cię zobaczyłem..zakochałem się w Tobie. Może to dziwne, ale prawdziwe. Jeśli przez tą naszą rozmowę też coś do mnie poczułaś, proszę cię.. zadzwoń albo napisz do mnie. <numer telefonu> Zayn Malik :) xxxx"
Czytałaś to chyba z pięc razy. W końcu chwyciłaś swoją komórkę i napisałaś do niego:
"Też coś do ciebie czuję, jesteś świetnym chłopakiem.Dopiero dzisiaj zrozumiałam,że miłośc od pierwszego wejrzenia istnieje. Dziękuję,że pomogłeś mi to zrozumiec. [T.i] ;)"
 Umówiliście się na następny dzień, a niedługo potem zostaliście parą.




__________________


tego imagina już kiedyś na twitter'a dodawałam, ale pewnie niewielu z was czytało, więc macie jeszcze raz ;)
jeśli chcecie polecić mojego bloga, o co bardzo proszę, to nawet nie musicie pytać. Będę bardzo wdzięczna xD
może za niedługo dodam tego +18.. xD jak będzie więcej komentarzy i wgl.. a więc komentować ludzie, jeśli chcecie ;))

5 komentarzy:

  1. haha, wyobraziłam sobie mine tej ekspedientki XD dostać numer Zayna Malika.. omg *__* bardzo mi sie podobał imagin.. taki sympatyczny :D czekam na +18 hahaha :D buziaki,

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra to cię polecę ale przy następnym rozdziale xD Ha ! ja czekam na tego +18 ( wiesz co... ty dzieci chcesz zdemoralizować )
    No i w tym imaginie Zayn... osz... ten twój zbereźny Zayn haha xD Czekam na następne i zapraszam do siebie http://party-hard-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniferowa14/5/12 9:42 PM

    hahaha no właśnie mina ekspedientki za pewne bomba *.*
    Zayn, Zayn jak tak można :D podoba mi się nie powiem, że nie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale no nie powiem..jesteś przystojny jestem z dekompresowana ale przeżyję haha... Dobra powiem tyle cudny naprawdę fajna ma sens ja wszystkie :P +18 kocham!
    Natalia
    Horan
    x

    OdpowiedzUsuń