piątek, 25 maja 2012

Niall


Oglądasz w tv galę rozdania Brit Awards. Jest tam zespół One Direction, w tym twój chłopak, Niall Horan. Tak, jesteś dziewczyną Niall'a! Niestety nie możesz tam byc razem z nim, ponieważ jesteś trochę przeziębiona. Jesteś strasznie podekscytowana, gdy wychodzą na scenę, bo wygrali. Każdy z nich coś mówi. Przychodzi czas na Niall'a.
- Dziękuję bardzo wszystkim fanom za głosy na nas. Najbardziej jednak chciałbym podziękowac mojej dziewczynie [t.i.]. Dziękuję ci za to, że jesteś. Dzięki tobie czuję, że żyję. Jestem najszczęśliwszym facetem na świecie, bo mam właśnie ciebie. Mam do ciebie takie jedno małe pytanie [t.i.]... Czy zrobisz mi tą przyjemnośc, uczynisz jeszcze szczęśliwszą i... zostaniesz moją żoną? Chciałabyś byc panią Horan? Moją panią Horan? - uśmiecha się wprost do kamery, a publicznośc robi 'awww'. Ty patrzysz w ekran telewizora i nie możesz uwierzyc w to, co się właśnie stało. Niall ci się oświadczył. I to na oczach tysięcy...milionów widzów..
Chłopaki schodzą ze sceny, a ty nadal gapisz się w tv, nie potrafiąc się ruszyc. Pięc minut później słyszysz, jak ktoś puka do drzwi. Otwierasz i widzisz klęczącego Niall'a z ogromnym bukietem róż i małym pudełeczkiem w dłoni. 
- Zechciałabyś byc ze mną na dobre i na złe? Na zawsze? Zostaniesz moją piękną żoną? - gdy to słyszysz, łzy napływają ci do oczu.
- Tak - szepczesz.
- Co powiedziałaś? Nie usłyszałem.. - uśmiecha się Niall.
- Tak, chcę byc z tobą na zawsze.. - mówisz głośniej. Niall odkłada kwiaty, bierze pierścionek i wsuwa ci go delikatnie na palec, po czym wstaje i całuje cię namiętnie. 
- Kocham cię - szepcze ci do ucha, podnosi kwiaty i wchodzi do domu. 
- Hmm, [t.i.] Horan.. Pasuje, prawda, kochanie?
- Jak najbardziej - uśmiechasz się i zaczynacie się całowac.

3 komentarze:

  1. Podoba mi się. ; ) I to baardzo. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oo jejku.! zajebisty. no słów mi brakuje no. no ja jebie no jaram się no ;d pewnie nic nie zrozumiesz z tego komentarza ale nie moge się ogarnąć ;d chce następny ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER ! czekamy na następne :D

    OdpowiedzUsuń