wtorek, 26 czerwca 2012

Niall


Leżysz w szpitalu, masz zapalenie płuc. Gdy pewnego dnia wracasz z badań, widzisz, że w twojej sali jest jeszcze jedno łóżko, a w nim leży jakiś chłopak. Nie widzisz jego twarzy, tylko blond włosy, bo jest odwrócony. Myślisz, że śpi, więc starasz się dojśc do swojego łóżka cicho.
- Spoko, nie śpię. - nagle chłopak się odwraca i uśmiecha do ciebie.
- Aha - mówisz tylko, zapatrzona w jego niebieskie oczy.
- Jestem Niall - nadal się uśmiecha.
- A ja [t.i.] - siadasz na swoim łóżku.
Zaczynacie ze sobą rozmawiac, poznawac się. Gracie razem w nintedo, chodzicie razem do bufetu, itp. Wkrótce wychodzisz ze szpitala. Odwiedzasz jeszcze Nialla. Potem i jego wypisują. Zostaliście przyjaciółmi, spotykacie się, sms'ujecie. Po paru miesiącach zaczynacie się od siebie oddalac. Chodzisz do innej szkoły, niż on. Masz też więcej obowiązków w domu i jeszcze chodzisz na kurs tańca. Coraz rzadziej się spotykacie. W końcu już w ogóle ze sobą nie rozmawiacie. Po roku wyprowadzasz się z rodziną do Londynu. Przed wyjazdem dzwonisz do Nialla, żeby mu to powiedziec. On jednak nie odbiera. Idziesz do niego do domu, ale jego matka mówi, że gdzieś wyjechał. Jest ci strasznie przykro, bo nawet się z tobą nie pożegnał.
2 lata później...
Idziesz ulicami Londynu. Przechodzi obok ciebie jakiś chłopak. Skądś go znasz.
- [t.i.], to ty? - pyta.
- Niall? O mój Boże! - uśmiechasz się.
- Jejku, ile my się nie widzieliśmy! Cała wiecznośc! Tęskniłem za tobą. - przytula cię mocno do siebie.
- Ja za tobą też. Gdzieś ty był przez ten cały czas?
- Musiałem na trochę wyjechac. Przepraszam, że ci nie powiedziałem..
- Ważne, że się znaleźliśmy! - śmiejesz się. - A tak w ogóle, to co ty tu robisz?
- Wiesz, jestem w zespole i przeprowadziłem się tutaj.
- No coś ty! Pamiętam, jak wtedy w szpitalu mi śpiewałeś.. Twoje marzenie się spełniło.
- O tak, kocham śpiewac. Może dałabyś się zaprosic do mnie? Powspominalibyśmy stare czasy, poznałabyś resztę zespołu..
- Jasne, czemu nie. Tylko wiesz, umówiłam się z koleżanką na mieście.
- Może też przyjśc. - uśmiecha się Nialler.
- To super. Zaraz tutaj gdzieś powinna byc.
Po pięciu minutach dołączyła do was [i.kol.], twoja koleżanka. Zgodziła się z wami pójśc.
Gdy weszliście do domu chłopaków, ci od razu się z wami przywitali. Usiedliście w salonie. Ty i Niall obok siebie, Zayn obok [i.k], a Louis, Harry i Liam naprzeciwko nich. Rozmawialiście i smialiście się razem. 
Później zaczęłaś rozmawiac tylko z Niallem, Lou z Harrym, Liam sms'ował z Danielle, a Zayn zaczął romansowac z twoją koleżanką. Ta dwójka nieźle do siebie pasowała. Szeptali do siebie i co chwilę chichotali. Chwilę potem Zayn oznajmił, że idą do jego pokoju oglądac jakiś film.
- Jasne, film.. - zaśmiał się Niall, gdy poszli.
- E tam, zostaw ich. Chyba do siebie pasują.. - uśmiechnęłaś się.
Tak wam się dobrze rozmawiało, że nawet nie zauważyliście, że zostaliście sami  w pokoju.
- Wiesz co? - zapytał Niall.
- Hmm?
- Ja cię chyba kocham.. Nie, na pewno! Kocham cię [t.i.].
- Oo, ja ciebie też. - pocałowałaś go delikatnie.
- Już, kiedy pierwszy raz cię ujrzałem w tym szpitalu, to coś mnie w tobie urzekło.
Od tej pory jesteście nierozłączni. Tak samo jak Zayn i [i.k]. Oni po prostu życ bez siebie nie potrafią. Twoje koleżanka ciągle ci dziękuje za to, ze poznałaś ją z Zaynem.


____________________


no i wróciłam ! I jak? Podoba się imagin?
Mam nadzieję, że będę dodawac teraz imaginy w miarę regularnie ;)
Czy w ogóle ktoś tu za mną tęsknił? A przynajmniej za moimi imaginami? :)
Dziękuję za te wejścia na stronkę. Ponad 2660! O.O dziękiiiii <3 
Oczywiście nie pogniewałabym się, gdyby ktoś polecił mojego bloga na twitterze, czy na swoim ;PP 
I pozostawcie jakiś ślad po sobie..komentarz, czy coś ;)
To do następnego! :D
+ ankieta ;)

7 komentarzy:

  1. Awwwww. ♥ Świetny. Też prowadzę bloga z imaginami. :D Będę tu wpadać często. Możesz mnie informować o nowych imaginach? Będę wdzięczna. ; ) ; * No i akurat ten imagin 'pasował do mojego życia' . W sensie, że moja przyjaciółka kocha się w Zaynie, a ja w Niallu. I też chodzę na zajęcia taneczne i wogóle ! xD ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. tęskniliśmy! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. tęskniłam jak cholera ;**
    a imagin boooski <3

    OdpowiedzUsuń
  4. nareszcie ! :DD
    dawaj mi tego obiecanego imagina bo cie udusze :)
    świetny imagin x

    OdpowiedzUsuń
  5. No zapuściłaś się Kornela no że aż wstyd ! Już myślałam że porzuciłaś bloga no ale w końcu coś jest :P
    Tu ludzie nie mają co czytać a ci się nie chce nie ładnie z twojej strony ...
    No ja czekam na następne (częściej) ;D
    Wiesz jakbyś napisała coś o Lou to wiedz że się nie obrażę czekam xDD

    OdpowiedzUsuń
  6. No kurdę :D zajebisty :33
    Bardzo tęskniłam za twoimi imaginami <3 mam nadzieję iż zaczniej w wakacje częściej dodawać, nie obrażę się że będziesz dodawać gdzieś tak co 2-3 dni ^^ proszę też o Zayn'a ^^

    @KamilaRoses

    OdpowiedzUsuń
  7. Popłakałam się dosłownie.. Urzekło mnie to nintendo i kurs tańca ijaaaa... Kocham <3 cudaśne

    OdpowiedzUsuń