czwartek, 5 lipca 2012

Niall


Spotykasz się z Niallem codziennie. Bardzo dobrze się rozumiecie, ale chłopak nie poprosił cię jeszcze nawet o chodzenie. Ty natomiast boisz się zrobic pierwszy krok. Reszta chłopaków z 1D widzi, że go kochasz. Kiedy rozmawiałaś o tym z Harrym, to on powiedział, że Niall, gdy się nie spotykacie, chodzi smutny, a kiedy jesteście umówieni, długo się szykuje i pyta chłopaków, co ma ubrac.
Dziś mijają 3 miesiące odkąd się poznaliście. One Direction grają koncert, na który cię zapraszają. Masz miejsce w pierwszym rzędzie. W pewnym momencie Niall podchodzi do końca sceny i mówi:
- Czy są na sali jacyś single?
Połowa ludzi podniosła ręce. Ty też. Niall spojrzał na ciebie i kucnął.
- Kochana, co ty robisz? Dlaczego podniosłaś rękę? Przecież wszyscy wiedzą, że jesteś moja! - uśmiecha się, po czym zeskakuje ze sceny. - Kocham cię [t.i.] - mówi i cię całuje. Publicznośc robi 'awww', a Niall śpiewa sam dla ciebie 'Moments'.




__________________


przepraszam, przepraszam, przepraszam, że taki krótki.. no ale...-,-
Noo..jest taka sprawa.. Otóż okazuje się, że mam tzw.'hejterów'. Myślę, że mogę tak to nazwac, bo jak można nazwac kogoś, kto 'mówi' innym, że mają głosowac na 'nie' w sondzie na moim blogu? Z resztą, tą sondę już usunęłam, bo po co ma tu byc coś, na co głosowała 1 osoba?  
No przepraszam bardzo, ale jak ci się nie podoba to, co piszę, nie podobam ci się ja, albo chłopaki, o których piszę, to po cholerę wchodzisz na tego bloga?! Po cholerę piszesz, żeby głosowac na 'nie'? Dlaczego nie napiszesz w komentarzu, że np.nie umiem pisac, nie podoba ci się to? Co, może się boisz? Tak, czy tak, gówno mnie obchodzi to, czy ci się podoba mój blog, czy nie. Nie będę podawała nazwy tt tej osoby, bo po co.. A, i chciałam ci jeszcze podziękować OSOBO. Dzięki tobie skoczył mi licznik odwiedzin! :D Dziękuję i pozdrawiam! xD  
zapraszam do komentowania oczywiście ;) x

6 komentarzy:

  1. krótki, ale mi się bardzo podoba ;**
    Niall, mmm, słodycz ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. piszesz serio świetne imaginy. Masz rację, nie warto przejmowac się takimi OSOBAMI jak ta o której pisałaś. Jest wiele osób którym bardzo podobają się twoje imaginy a dziś do grupy tych osób dołączam ja.
    Już daaawno nie było Liama, może coś napiszesz? I jak dla mnie może byc Harry, ale nie ważne, wszystkie imaginy o każdym z chłopców są cudowne, nie ważne o którym.
    Dodaję twój blog do obserwowanych u mnie <3
    Jeśli by ci się nudziło to zapraszam do mnie, piszę opowiadanie o chłopakach.
    http://cetrii-youaremyheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super imaginy i nie przejmuj się osobami które tak piszą jak widać same nie maja talentu dlatego obrażają ciebie.
    Mi się osobiście podoba i tak jak w komentarzu powyżej tez dodam do obserwowanych.
    Jak chcesz możesz wpaść do mnie na imaginy
    upallnight-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wal te laske :DD (nie doslownie) xD
    taa a mi nie podziekujesz ze zjechalam ja na twitterze ? taa zapomnialam ci o tym powiedziec, jak zjedziesz bardzo daleko w moich tweeatach to tam znajdziesz nasza porywajaca rozmowe, taa powiedziala ze jakas tam directionerka nie bd na nia najezdzac, sie wkurzyłam -,- xDD
    no a sama dobrze wiesz ze twoje imaginy sa suuuper :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Na stos ! Hahaa.. Ale się przejmujesz przestań xD Już to czytałam chyba w twoim zeszycie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niall jest super

    OdpowiedzUsuń