poniedziałek, 23 lipca 2012

Zayn&Niall


- Zayn, mocniej! Mocniej!!
- Niall, ja już nie mogę..
- Jeszcze tylko trochę, zbliżamy się..
- Nie mam siły
- Dasz radę! 
- Czekaj chwilkę
- No doobra..
- Okej, już! 
- Zayn! Zayn! Nie tak szybko!! Ałaaa!
- Co?
- Moja noga!
- No to gdzie ją tam dajesz?!
- No przepraszam cię bardzo, że jakoś próbuję ci pomóc..
- Poradzę sobie! Na to jeszcze mam siłę!
- Dobrze, ale musimy się spieszyc, bo jak Perrie się dowie.. Nie trzeba było jej zabierac tego samochodu!!
- Nie wiedziałem, że zabraknie paliwa i trzeba będzie pchac to auto!!




_______________________


wróciłaaaam! ;) 
Podoba się? Proszę o komentarze ;) Zaraz dodam dłuuuuuuuuugi ;))

7 komentarzy:

  1. hahahahaha leje xDD
    zboczuch ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. O JEZU, HAHAHHAHAH XDDD ZABIŁAŚ MNIE TYM ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez skojarzeń się nie obyło. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. haha najs xD
    Tego jeszcze nie czytałam awww... Kornelio zaszalałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahah :D Moje skojarzenia mnie przerażają xD

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahahah, mam chorą wyobraźnię :D

    OdpowiedzUsuń